Elegant Rose

9 Kasım 2012 Cuma

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA

Geçenlerde aldığım 9 bitki çayını gerçekten işe yaradığını söylemek istiyorum .Bugün 3 günüm iştah kapatıyor açlık hissi vermiyor tek kelime harika. Sizlere de tevsiye ederim bu ay sonuna kadar kullanmaya devam ederim bakalım kaç kilo vereceğim,tabi kide  yediklerime dikkat ediyorum akşam 18 den sonra yemek yememeye çalışıyorum  günlük yürüyüş ve sporumu de  ihmal etmiyorum. Olmazsa olmazlardan biriside su  günde ortalama 8-10 bardak içiyorum .Sabah akşam vitamin deposu  ve selülite karşı bire bir olan  kara uzum çekirdeği tozunu kullanıyorum.Canım tatlı istediği zaman meyve tüketiyorum  elma,armut yada portakal yiyorum.Zayıf sağlıklı  güzel bir vücuda sahip olmak her bayanın  hakkıdır durmadan istediğimiz kilolara ulaşalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)