Elegant Rose

9 Kasım 2012 Cuma

ZAYIFLAMAK İÇİN BİR KAÇ ÖNERİLER

Bana göre en basit ve iyi egzersiz yürüyüş.
Dik durun ve her adımda karnınızı ve kalçanızı sıkın.
Uzun,düzenli adımlar atin.
Ritminizi belirleyin ve bozmayın.
Yürüme bandı kullanıyorsanız tutmayın.Bırakın kollarınızı serbestçe öne arkaya hareket etsin.
Bisiklet:Bisiklet binmek iyi bir egzersiz yöntemidir.Ama sırtınızı incitmeye özen göstermelisiniz.Oturma yerine fazla yüksek ya da alçak oluşu sırtınıza zarar verebilir.O nedenle deneyerek sizin için en iyi yüksekliği bulmalısınız.
Yüzme:Eğer nefes darlığı,atım gibi problemleriniz olduğundan,egzersiz sırasında nefessiz kalıyorsunuz sizin için en iyi spor yüzmedir.Bazı kişilerde astım rahatsızlığı sadece spor yaparken ortaya çıkıyor.Böyle kişiler için en iyi sporun yüzme olduğunu söylüyor uzmanlar.Denizin ya da havuzun etrafındaki sıcak ve namlı hava,semptomları azaltıyor.Ayrıca yüzmek,yavaş ve ritimli solumanızı sağlıyor .
Koşma:Ben her zaman,koşma yerine hızlı,ritmik yürümeden yanayım.Ama siz yine de koşmak istiyorsanız çok yavaş başlamalısınız.Birden bire hız almak nefesinizi kesecektir.Bu nedenle yavaştan başlayarak ve her hafta hızınızı %10 artırarak koşmanızı öneririm.
Dans: Spor yapmaktan nefret ediyor olabilirsiniz.Spor yapmaktansa ölüm orucuyla kilo vermeyi tercin edenleri gördüm.Eğer siz de onlardansanız kendinizi zorlamayın, bu sadece spordan daha da çok soğumanızı sağlar.Onun yerine dans edin en az 20 dakika tepinin.İnanın işe yarayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)