Elegant Rose

1 Kasım 2012 Perşembe

ZAYIFLAMA PROGRAMIM

Dun ve bugün yediklerimi,günlük sporumu yazamadım hastalık bulaştırmıştım ama  şuan biraz  iyim Zayıflama yolculuğuna Hastayım diye ihmal etmedim  yolculuğu devam ediyorum.Dun bol bol bitki çayı tüketim ve bol bol meyve (portakal ve mandalina) yedim. Dışarıda iki gün üst üste   birer  saat yürüyüş yaptım hem spor olsun  hemde temiz hava alayım diye Yatakta yatmaktansa yürüyüş  inanınki  çok  iyi geldi.Yemeğe  gelirsek dun  sabah  biraz yağsız peynir, taze soğan ve yumurta karıştırarak tavada omlet hazırladım yanında portakal suyu  onunla  kahvaltımı  yaptım.Geriye öğlen akşam kaldı öğlen ve akşam sadece bitki çayları tüketim,bol bol  meyve yedim ve su tüketim.Çünkü iştah yoktu.Bugün sabah meyve salatası,Öğlen sebze salatası,Akşam sebze çorbası,yanında taze meyve suyu.Aralar meyve,yoğurt,bol bol bitki çayları bide su tüketim. Sabah  Akşam sirke karışımlı su içiyorum .Bir tatlı kaşık kara uzum çekirdeği tozu bir tatlı kaşık yoğurtla karıştırarak tüketiyorum sizlere de tevsiye ediyorum  çok sağlıklı bitki .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)