Elegant Rose

7 Kasım 2012 Çarşamba

BİTKİ ÇAYI ZAYIFLAMA

Nihayet bugün sabırsızlıkla beklediğim  9  çeşit bitki çayını  bir araya getirdim.Aktardan satın aldığım çayı eve gelince hemen   demledim  ve  iştahla  içtim.Tadı beklediğim kadar acı değildi  içimi  gayet güzel,günde 3 defa içilir bugün 2 defa içtim yarından itibaren 3 defa içerim, sonucunu güzel olacağına inanıyorum inşallah istediğim sonucu alırım.Kısa zamanda sizlere haber veririm.

İçindekiler :
  1. Mate çayı
  2. Kekik (ancak bildiğimiz siyah kekik değil beyaz bilye kekik)
  3. Çoban çökerten
  4. Barut ağacı kabuğu
  5. Yeşil çay
  6. Sinirli ot
  7. Biberiye
  8. Funda yaprağı
  9. Cinneme 
 Nasıl hazırlanır Barut ağacı kabuğunu küçük küçük parçalara ayırıyoruz ve parmak ucuyla ufak bir tutam bir kaba alıyoruz. Büyük bir tutam yeşil çay, bir iki yaprak cinnema atıyoruz. Geri kalan bütün bitkilerden parmak ucuyla bir tutam ekliyoruz. Bir içimlik karışım silme bir yemek kaşığını dolduracak kadar olacak. Karışımı hazırladıktan sonra kaynamış suyu bu karşımın üzerine döküp demlemeye bırakıyoruz. Kaynatmıyoruz kesinlikle demleme yoluyla yapılıyor. 

                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)