Elegant Rose

30 Ekim 2012 Salı

ZAYIFLAMA PROGRAMIM

Zayıflama dediğimizde hemen aklımıza sıkıcı diyet, yorucu spor geliyor.
Ben kendim için yol buldum sizde isterseniz benimle bu yola çıkabilirsiniz.
Hep beraber bu yolculuğa  çıkmaya ne dersiniz...
Ben eti  çok seviyorum,yanında  kola olsa hiç yok demem, kola içmeden günüm geçmiyordu.
İşte burada benim ilk adımlarım başlıyor: Sabah kalktım kahvaltı yaptım hiç sevmem kahvaltıyı,kahvaltıda meyve salatası hazırladım  ve güzelce yedim, 2 saat geçti güzel bir müzik açtım ve 30 dakika  durmadan spor yaptım  sonra ılık  duş. oğlan yemeği, yoğurt salatalık maydanoz karıştırarak cacık hazırladım.Ara yemeği elma armut yedim.akşama eti güzel  haşladım ve yanında salata hazırladım. Akşam yemeğinden sonra bir tane elmayla  yemek faslım sona erdi. Oğlan yemeğinin yanı salatanın  yanında bir dilim normal ekmek yedim,ilk başlarda hemen kesemem ekmeği,sonradan kepek ekmeğe geçeceğim. Önemli olan su,havalar çok soğuk su fazla içemiyorum titreme alıyor beni.Su ısıtıcı de su kaynatıyorum sıcak sıcak onu içiyorum,tabii bitki çaylarını de ihmal etmiyorum.Arada yeşil çay içiyorum.Evinizde ne varsa onu değerlendirin zayıflamak için yağsız yemekler ve biraz hareket olsa yeter illaki alış veriş yapmamıza ve spor salonlarına gitmemize  gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)