Elegant Rose

28 Ekim 2012 Pazar

BİTKİ YAĞI FAYDALARI

Geçenlerde internette gezinirken  argan yağının faydalarını okumuştum ve sizlerle paylaşmıştım. Daha sonra dışarı çıktığımda aktardan satın aldım. 3-4 gündür kullanıyorum ve bu kadar kısa zamanda faydasını gördüm ve gayet memnunum. Argan yağının emici özeliği var yağlı hissi bırakmıyor krem yerine kullanabilirsiniz.  Herkese tavsiye edebileceğim bir bitkisel yağ.

Aşırı kuru bir cilde sahibim piyasadaki bir çok nemlendirici kullanmama rağmen cildimin kuruluğunu gideremedim. Resmen su bile bana düşman :) Su cildime değdiği anda cildim pul pul dökülüyor o dere yani. Argan yağını şimdilik sadece yüzümde denedim artık vücudumda da kullanabilirim.Çünkü kilo alıp-vermekten çatlaklar oluştu, argan yağının çatlaklara da faydası olduğunu okumuştum kullanıp etkisini daha sonra sizlerle paylaşacağım. Umarım benim gibi kuruluk sorunu yaşayan herkese iyi gelir.


                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)