Elegant Rose

20 Ekim 2012 Cumartesi

ELMA SİRKESİ FAYDALARI

Elma sirkesi sağlık, güzellik için faydalı diyebilirim tabiiki dozunu aşmadan.Doğru kullandıktan sonra hiç bir  zararı ve yan etkisi yoktur..,yağları yakıyor enerji  veriyor,cildimizi temizliyor,iştah kesiyor.Kimisi mideye zarar verir der, 100 kişiden birisi belki oda nasıl doğru kullanmadığı için olabilir.Şahsen ben kullanıyorum hiç bir şikayetimde yok üstelikle midem rahatsızdı mide kanaması geçirmiştim 2 sena önce şimdi çok iyim, ben iki defa kullanıyorum sabah akşam o yüzden gündüzleri hiç iştahım yok akşam iştah açılıyor artık üç defa kullanmayı düşünüyorum..Hayırlısı artık...kulanım 200 ml su 1 yemek kaşığı elma sirkesi isterseniz 1 tatlı kaşığı  bal katabilirsiniz böylece sağlıklı olur bide bal elma sirkesi  karışımı vücudumuzdan  toksinleri dışarıya atıyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)