Elegant Rose

30 Ekim 2012 Salı

ZAYIFLAMA PROGRAMIM

Gelelim bugün yediklerime.Sabah kalktığımda bir bardak sirke karışımlı su,daha sonra bir tatlı kaşık kara üzüm çekirdeği tozu bir tatlı kaşık yoğurtla karıştırarak yedim.Kahvaltıya bir kase mısır gevreği sutla karıştırdım ve yedim:)oğlan yemeği ,sebze çorbası hazırladım yanında bulgur pilavı biraz ekmek bir bardak taze elma suyu.ara yemeği kuru kaysı vardı onu ve elma yedim.bol bol ılık su içiyorum akşama da haşlama  et patates haşlaması yanında salata.Bu günlük yeter :))sporu unutum bugün 40 dakika bisiklet çevirdim her gün azar azar dakikaları yükseltmeye çalışıyorum..3-4 bardak yeşil çay tüketiyorum yatmadan önce sirke karışımı su ve k,ü,ç,tozunu yoğurtla yerim.

                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)