Elegant Rose

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Yeni Keşfim: Vichy Idealia BB Krem

Yazın sıcak ve nemli havalarının geldiği şu günlerde makyaj malzemelerinde de değişiklik yapmanın zamanı geldi. Nasıl ki kışlık elbiselerimizi dolaplara kaldırıyoruz, şimdi de kışın kullandığımız fondötenleri kaldırmanın zamanı geldi diye düşünüyorum.

Ben kıştan yaza geçerken Vichy BB kremi keşfettim. UVA/B ışınlarına karşı cildimi korumak ve cildimde var olan renk tonlarını düzeltmek isterken kullandığım Vichy BB krem bunların yanında cildimi nemlendiriyor, kırışıklık görünümünü azaltmaya da yarıyor.

Hassas ciltlere de uygun yapısıyla rahatça cildinize yayılıyor, ciltte taptaze bir görüntü bırakıyor. Yüzünüzdeki ışıltıyı ilk günden farketmenizi sağlayacak Vichy BB kremin fiyatı da etkisiyle karşılaştırıldığında gayet uygun. 40 ml Vichy Idealia BB Krem’in tavsiye edilen tüketici satış fiyatı 49.90 TL.


Açık ve orta ton olarak iki çeşidi bulunan Vichy BB kremden ben açık ton olanını cildime daha yakın buldum ve tercihim o oldu.

Yoğun iş hayatı, stres, az uyku gibi nedenlerden solgunlaşan cildime canlılık kazandıran Vichy BB kremi aldığımdan beri elim fondötene gitmez oldu. Cildim çok kuru olmadığı için altına ekstra nemlendirici bile sürme ihtiyacı duymadığım gibi BB krem tek başına cildimi hem korumama yardımcı oldu hem de ışıltı verdi. BB kremle başladığınız makyajınıza hafif bir allık ve rimelle tamamlayabilir ve kendinizi dışarıya atabilirsiniz.

https://www.facebook.com/VichyTurkiye
https://twitter.com/VichyTurkiye


Bir bumads advertorial içeriğidir.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)