Elegant Rose

6 Şubat 2013 Çarşamba

'' SİYAH BEYAZ TIRNAK SÜSLEME ''

 Selam kızlar bugün sizinle kendim  yaptığım  tırnak süslemeyi anlatacağım.Çok rahat  bir şekilde hiç zorlanmadan yapabilirsiniz.  Biraz parmaklarım soğuktan çatlamış kusura bakmayın vücudum çok kuru olduğu için kışın hep böyle sorun yaşıyorum. Bakım yapıyorum ama bana mısın demiyor :))
Gelelim nasıl  süslediğime..
Malzemeler..
Elimizde siyah ve beyaz oje bide son kat olarak  şeffaf oje gerekiyor.
Beyaz gölge vermemiz için bildiğimiz  bulaşık süngeri kullanabilirsiniz yada Makyaj süngeri de olabilir.
Tırnak taşı .

İlk önce tırnaklarımıza siyah oje sürüyoruz ve kurumasını bekliyoruz.Kuruduktan sonra bulaşık süngerini resimdeki gibi kesiyoruz,süngerin uç kısmına beyaz oje sürülür ve tırnağın uç kısmına bastırarak sürüyoruz.Süngere sürdüğümüz oje kurudukça tekrar aynı işlemi yapıyoruz.Tırnaklarımızı kurumaya bırakıyoruz,kuruduktan sonra şeffaf oje sürülür ve kurumadan tırnak taşı yapıştırılır.Tırnak taşını  zevkinize göre yerleştirebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)