Elegant Rose

20 Şubat 2013 Çarşamba

'' ÖZBEK PİLAVI ''

Bu akşam ki menümüzü sizlerle paylaşmak istedim.Biliyorsunuz Özbeğim,Özbek yemekleri de meşhurdur.Geldiğimden beri yöresel yemeklerimizden yapıyorum ve ailem çok beğeniyor,lezzetli buluyorlar.Yani sadece kendim sevdiğim için değil bizimkiler de sevdiği için yapıyorum. :)

Özbek pilavımız yemeklerin kralı :) Özbek yemekleri dendiğinde akla ilk gelen meşhur yemeğimiz.Bizim memlekete gelenler Özbek pilavının tadına bakmadan gitmez çok lezzetli harika bir tadı var.

Bu arada Özbek pilavı ana yemek olarak geçiyor,ilk olarak çorbayla başlıyorsunuz daha sonra Özbek pilavı yanına da domates salatası eşlik ediyor.

Özbek pilavı; pirinç,havuç,kuru soğan ve kuşbaşı et ile yapılıyor.


Kendi yemeklerimizden yaptıkça burada sizlerle paylaşmak istiyorum. Umarım sizinde ilginizi çeker.Eğer sizde benim gibi farklı lezzetleri denemeyi seviyorsanız tariflerini paylaşırım.İnternet sitelerinde Özbek yemekleri paylaşımları oluyor ama siz gerçek bir Özbek'den öğrenmiş olursunuz :)


Ayrıca tarifini isteyen olursa daha sonra yazabilirim :)



2 yorum:

  1. ben yemiştim bu pilavdan süperdi tadı:)bide özbek mantısı var ki bayılıyorum ona sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet mantı de güzel :))) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)