Elegant Rose

11 Şubat 2013 Pazartesi

'' OLAY TOTAL EFFECTS 7 GÜNDÜZ KREMİ ''

Merhabalar sizinle Olay Total Effects kreminden bahsetmek istiyorum.Ben bir kaç hafta önce Olay Total Effects 7 gündüz kremini satın aldım ve denemeye başladım. Cildim aşırı kuru olduğu için nemlendirme özelliğini biraz yetersiz buldum.Olay Total Effects serisini en kısa zamanda almayı düşünüyorum serisini tamamladıktan sonra istediğim sonucu alacağıma inanıyorum.Belli bir yaştan sonra hafif çizgi ve kırışıklıklar çoğalmaya başlıyor Olay Total Effects 7  gündüz kremini kullanmaya başladıktan 2 hafta sonra güzel sonuç  almaya başladım.  Cildim çok kuru ve aşırı hassas olduğu için çok zorlanıyorum her krem cildime iyi gelmiyor anında alerji oluyorum VICHY nin kreminden sonra Olay Total Effects kremi benim favori kremim oldu diyebilirim :)) En güzeli cildimizin ihtiyacı olan E. C B5. B3. vitaminler  ve güneş koruma UVA/UVB  (SPF 15 ) içerir.

Özelikleri:
1_Kırışık görünümü Azaltma:
2_Sağlıkla ışıldayan bir görünüm için cildi nemlendirir.
3_Ciltteki ton farklılıklarını dengeler ve yaşlanmaya bağlı lekelerin görünümünü azaltır.
4_Cildi yumuşatır ve pürüzsüzleştirir.
5_Gözeneklerin görünümünü azaltır.
6_Antioksidan içerir.
7_Daha sıkı bir görünüm için cildi nemlendirir.

Kullanan arkadaşlar var mı sizin fikirleriniz ve yorumlarınız neler?

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)