Elegant Rose

9 Aralık 2012 Pazar

Elma sirkesi zayıflatır mı ?


Bu konuda o kadar çok yazı var ki. Hele kadın forumları zayıflama ve diyet çılgınlığı ile dolu. Herkes tecrübelerini yazmış bana başlıktaki soru sorulsa kendi tecrübeme dayanarak evet derim çünkü ben de elma sirkesini içerek zorlanmadan  kilo veriyorum bide  bunun yanında yediklerime dikkat ediyorum.Diyet yapmayı düşünen ya da diyete başlayan çoğu bayan önce bir ön çalışma yapar ve araştırır.Zayıflamaya etkisi olan besinler, nasıl çabuk kilo verilir, kilo verirken sarkmamak için ne yapmak gerekir vs..ben de sizler için bir araştırma yaptım ve  en çok kullanılan yöntemlerden biri  elma sirkesi.  Metabolizma  hızlanır , Yağ yakmaya yardımcı olur  ve zorlanmadan kilo verebilirsiniz.
 Çok önemli not: Elma sirkesinin zayıflatması için, tamamen ev yapımı, evde yapılmış, doğal bir elma sirkesi olması gerekiyor. Marketten alınan sirkeler zayıflatmaz. Sadece mideye zarar verir. Onun için kendi elma sirkenizi kendiniz yapın.Elma sirkesi, doğal bir yasam iksiridir!
En kolay şekilde, pratik, hızlı, sağlıklı ve yüzde yüz ev yapımı elma sirkesi tarifi.
 Bu tarifi size özellikle zayıflama amaçlı veriyorum. Biliyorsunuz ki elma sirkesi çok kuvvetli bir iştah kesicidir.
Elma sirkesinin bütün bu veli nimetlerinden faydalanmak için kesinlikle doğal olması gerekir. Yani marketten aldığımız elma sirkeleri bu işe yaramamaktadır.
İşte doğal elma sirkesi tarifi:
MALZEMELER:
2,5 kilo elma
2,5 litre su
100 gr. toz şeker
Elmaların cinsi ve rengi fark etmez,ama ekşi elma tavsiye etmiyorum.
Elmaları iyice yıkayın ve kabuklu,çekirdekli olarak kuşbaşı şeklinde doğrayın. Ağzı geniş bir kabın içine elmaları koyun. Üzerine suyu ilave edin.içine 100 gr. şeker ilave din ve ağzını sıkıca kapayın.
Güneş ışığı görmeyen serin bir yerde 15 gün boyunca bekletin. 2 günde bir,hafifçe çalkalayarak karıştırın.sapsarı altın rengini alacak olan elma sirkesi kullanıma hazır. kullandığınız süre içinde buzdolabında saklayın. aksi takdirde bozulma olabilir.
SAĞLIKLI ZAYIFLAMA DİLEĞİYLE ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)