Elegant Rose

11 Kasım 2012 Pazar

SAĞLIKLI ZAYIFLAMA VE MUTLULUK YOLUNDA ADIM ATMAK

İnternette gezerken bir şey okudum adam 8 ayda 60 kilo verdiğini yazmış nasıl oluyor aklım almıyor,gündüz her şey yemiş,bitki çayı yok,spor yok ,yat kalk zayıfla  yaptığı sadece akşam 18 den sonra hiç bir şey yememe bu şekilde 60 kilo zayıflamış gerçekten   kilo verdiyse bravo derim helal olsun adama.Bende önceden  diyet yaptım ayda 10 kilo verdim ama yanında  Spor ve bitki çayını eksik etmedim.1 aydan sonra duraklama oldu kilo vermem yavaşladı kilo veremeyince saldım kendimi, 1 ay zor dayandım yemek yemeye başladım,verdiğim kiloyu da  geri aldım.Tek başıma devam etmeye çok zorlandım .Sonra  çok pişman oldum tabii.Bu adam nasıl  dayanmış bide tek başına hiç bir destek almadan 8 ayda 60 kilo vermiş.Şaşırdım kaldım  kısa bir sürede baya kilo vermiş gerçek yalan bilemedim.Yinede her kezin bünyesi ve kilosu farklı ona bişey diyemem,ben 60 kilo versem kaybolurum öyle bir niyetim yok :))20 kilo versem yeter bana.Ama spor, bitki çayı, diyet yada yemeğimize dikkat etmesek kiloyu çok zor veririz bunu iyi biliyorum,kısa sürede verilen kilolar çok çabuk geri geliyor o yüzden  bu işler  biraz sabır ister. Güzel incecik olmak her kadının  hakkıdır. Çirkin kadın olmaz ama  bakımsız kadın olur.Gelelim benim günlük zayıflama yolculuğuma sizinle paylaştığım 9 bitki çayı gerçekten  iştah kapatıyor yeme alışkanlığım azaldı diyebilirim akşam saat 18 den sonra yemek yemiyorum.Ben gece yemeğini seven, kola içmeden duramayan, gece saat kaç olursa olsun pasta börek pişirip yiyen, abur cubur den vazgeçemeyen zülal gece saati zorlanmıyorum çok rahatım. Bitki çayı inanın  işe yarıyor yanında sporumu ihmal etmiyorum sağlıklı beslenmeye devam ediyorum  gündüz az yağlı yemek,biraz ekmek , meyve, sebze yiyorum yoğurt süt ,bitki çayı içiyorum. 9 bitki çayının dişinde yeşil çay de içiyorum. Yemeği hiç aklınıza getirmeyin  hayata bakın hayat çok güzel yemek yerine başka şeyler düşünün mesele eylence,romantik bir filim yada harekatlı bir müzik, açık havada yürüyüş v.s. İnanın işinize çok yarar. Tüm bayanlara  İncecik güzel bir vücuda sahip olması ( içinde bende varım) ve hep  birlikte sağlıklı hayat geçirmemiz dileğiyle.
Biraz zayıflayıp foruma girdikten  sonra beraber alış verişe çıkarız :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)